6:30 | – kontakty indywidualne, zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka i kierowane przez wychowawcę, ćwiczenia wyrównujące, gry i układanki stolikowe. |
8:15 | – zabawy ruchowe poranne |
– przygotowanie do śniadania ( czynności higieniczne) | |
8:30 | – śniadanie i czynności higieniczne po śniadaniu (mycie ząbków- dzieci 4-5-6 letnie). |
9:15 | – tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych w sali lub na powietrzu, projektowanie sprzyjające twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej i werbalnej dzieci, sytuacje edukacyjne i zabawowe sprzyjające rozwojowi dziecka. |
10:30 – 11:50 | – pobyt dzieci na placu zabaw, spacery, wycieczki przyrodnicze. |
12:00 | – przygotowanie do obiadu i obiad |
12:30 | -krótki odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, opowieściach, bajkach czytanych przez nauczycielkę. |
12,50 | zabawy i zajęcia sprzyjające osiąganiu gotowości do podjęcia nauki w szkole. |
– zajęcia rozwijające różnorodne zainteresowania dzieci, zajęcia dodatkowe. Praca indywidualna, stymulująco-kompensacyjna oraz praca z dziećmi wyróżniającymi się zdolnościami i zainteresowaniami, | |
14:20 | – przygotowanie do podwieczorku i podwieczorek |
15:00 – 16:30 | –sytuacje wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci,
-zabawy z klockami korekcyjnymi i suchym basenie ( z kuleczkami). – zabawy samorzutne inspirowane przez dzieci, prace wyrównawcze, utrwalenie wiadomości w formie plastycznej, graficznej, rozchodzenie się dzieci, |
Zajęcia dodatkowe 2022/23
angielski 3x w tygodniu,
gimnastyka korekcyjna – 1x w tygodniu
rytmika – 2x w tygodniu,
hiszpański – 1x w tygodniu
W ramach czesnego :
Katecheza 2 x w tygodniu,
plastyka 3x w tygodniu,
zajęcia komputerowe- dowolnie.